Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
Júniusban még 10,4 százalékkal bővült a termelés, a lendületes növekedést a belső kereslet 24 százalékos emelkedése hajtotta. Az év első hét hónapjában 12,3 százalékkal, egymillióra emelkedett a Nagy-Britanniában gyártott járművek száma, ami az utóbbi 16 év legjobb teljesítménye. Az autók több mint háromnegyedét külföldi piacokon értékesítették.
Mike Hawes, az SMMT vezérigazgatója rámutatott: a jövőbeli siker függ az új autók iránti kereslet fennmaradásától és új az beruházásoktól, tehát Nagy-Britanniának meg kell mutatnia, hogy versenyképes és üzletileg nyitott marad az ország európai uniós tagságának megszűnése, a Brexit után is.
A brit járműgyártók túlnyomó része külföldi tulajdonban áll. Az autóipart sok más ágazathoz képest sokkal nagyobb veszély fenyegeti a Brexit miatt, mivel az unió 10 százalékos vámmal terheli a tagállamain kívülről importált járműveket. A brit járműgyártók most garanciákat várnak arra, hogy továbbra is korlátozás nélkül juthatnak be legnagyobb piacukra, az uniós országokba.
Bár az évente kétszer esedékes óraállításnak már lassan leáldozik, ez nem jelenti azt, hogy az évszakok egyhamar eltűnnének. Éppen ezért velünk marad a tavaszi és őszi gumicsere....