Így teljesített a magyar alapítású LogMeIn

A magyar gyökerű LogMeIn informatikai vállalat 85,1 millió dollár árbevételt ért el a szeptember végéig tartó harmadik negyedévben, ami 22 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, ugyanakkor veszteséggel zárta a negyedévet - közölte a távelérési, -felügyeleti és távtámogatási megoldásokkal foglalkozó it nagyvállalat.
MTI, 2016. október 31. hétfő, 17:42

Az amerikai számviteli szabványok (GAAP) alapján készült adatsor szerint a cég vesztesége részvényenként 0,03 dollár, nettó vesztesége pedig 0,7 millió dollár volt, szemben a 2015 harmadik negyedévében elért 5,6 milliós nyereséggel. Az utóbbi negyedévre alapozva a vállalat a negyedik negyedévben 87-87,5 millió dollár közötti, míg az egész évre 335-335,5 millió dolláros árbevételre számít.

A LogMeIn korábbi tájékoztatása szerint fejlesztői részlegének jelentős része Magyarországon működik, itthon 370, világszerte ezernél is több embert foglalkoztat a vállalat, éves szinten pedig átlagosan 20 százalékkal nő foglalkoztatotti létszáma. A LogMeIn idén nyáron egyesült a Citrix GoTo nevű cégével, aminek köszönhetően tovább gyarapodott távelérésre specializálódott portfóliója.

A cég Magyarországon Budapesten, Szegeden és Debrecenben többségében informatikusokat foglalkoztat. A LogMeIn it-megoldásai olyan partnereket szolgálnak ki a globális piacon, mint a HP, Microsoft, Walmart, GE, vagy KFC - áll a tájékoztatásban. A 2003-ban alakult LogMeIn alapítója magyar szakember, központja jelenleg azonban már Bostonban van, a vállalat világszerte 8 irodával rendelkezik.

HOZZÁSZÓLÁSOK