Megbénult az OTP mobilfizetési szolgáltatása - reagált a bank: nincs leállás

Az OTP Bank június 21-én indította Simple nevezetű érintéses mobilfizetési megoldását, ám máris gondok akadtak vele - értesült a 24.hu.
K. Kiss Gergely, 2017. július 10. hétfő, 16:01
Fotó: Napi.hu

Úgy tapasztalták beütött a krach a Simple-nél: ha a felhasználó megpróbálja törölni és újraregisztrálni meglévő Mastercard vagy Maestro bankkártyáját, az app hibaüzenetet dob ki, miszerint "a digitális kártya kibocsátás sikertelen". Maga a bankkártya rögzítése még sokaknak sikerült, de amikor az érintéses regisztrációt szerették volna elvégezni, az app lefagyott vagy kilépett.

Hétfő délután 14 óra után az appban el is tűnt a legfelső box, amely lehetővé tenné a mobilfizetést - olvasható a portálon

Mint az OTP Bank a 24.hu-nak korábban elmondta: az ügyfelek a bevezetést követő másfél hét alatt közel százmillió forint értékben vásároltak NFC-s mobiljuk segítségével. Több mint 9100 darab bankkártyát digitalizáltak az első 12 napban.

A bank tagadta a hírt
Az OTP Mobil Kommunikációs Csapata szerint a sajtóban megjelent híresztelésekkel ellentétben az OTP Mobil fizetési rendszere nem állt le, a Simple alkalmazás zavartalanul működik. Az elmúlt négy napban összesen több mint, 1600 kártyaregisztráció és mintegy 14 500 NFC-s fizetés történt az az alkalmazáson keresztül és mindegyik sikeres volt. Csak a hétfői napon több mint 2000 tranzakciót regisztráltak, melyek mindegyike gond nélkül teljesült.
Az offline vásárlást biztosító tokenek letöltése esetén a felhasználók a megszokottnál hosszabb letöltési időt tapasztalhatnak. Ennek megoldásán dolgozunk és napokon belül ez a folyamat is megfelelően fog működni - írták a társaság képviselői.

HOZZÁSZÓLÁSOK