A Keleti pályaudvaron a metróaluljáró felől közvetlenül megközelíthető új utascentrumban teljeskörű az utazással kapcsolatos ügyintézés, a jegy- és bérletvásárlás, belföldre és nemzetközi viszonylatban, egyéni vagy csoportos utazásokhoz – írja hivatalos weboldalán a MÁV

Emellett az ügyfélszolgálat az észrevételeket és a visszatérítéseket is egy helyen dolgozza fel. A pályaudvaron vagy az oda érkező vonaton elveszett tárgyakat is itt kezelik.

Az új utascentrumban 11 pénztár van, közülük az egyik akadálymentesített. A vágánycsarnokba vezető, felújított főlépcső két oldalán két mozgólépcső, továbbá két új lift üzemel.

Az utazók számára 111 különböző méretű rekeszből, szekrényből álló csomagmegőrzőt helyeztek el az utascentrumban. A 15 új jegykiadó automatával pedig már összesen 26 üzemel a Keletiben.

Az új utascentrum május 1-jétől a hét minden napján 4 óra 30 perc és 0 óra 30 perc között várja az utasokat.

A fejlesztés nyomán a MÁV-START első teljesen komplex utaskiszolgáló tere jött létre az évi több mint 12 millió utazást lebonyolító Keleti pályaudvaron.

 

Teljes sorcsere a MÁV vezetésében

A múlt héten saját forrásaiból értesült a Napi.hu, hogy Lázár János építési és közlekedési miniszter teljes sorcserét rendelt el a MÁV-Volán csoport vezetésében. A legnagyobb állami vállalat új elnöksége és a felügyelőbizottságok újonnan megbízott tagjai egytől egyig a hazai és nemzetközi gazdasági élet ismert, meghatározó szereplői, vagy korábban valamilyen állami kulcspozíciót betöltő személyek. Az elnök-vezérigazgató személye azonban nem változik: Pafféri Zoltán ugyanúgy a helyén marad. Lapunk úgy tudja: a cél a teljes vezetőváltással a hatékonyabb irányítás és a gazdaságosabb működés. Úgy tudjuk, hogy a MÁV-Volán csoportot érintő átszervezések – továbbra is Lázár János vezetésével – folytatódnak. A tervezett elbocsátások kizárólag a vállalatirányítás középső és felsőbb szintjeit érinthetik. A vasúti és a buszos személyszállítás működését közvetlenül végző alkalmazottaknak – jegyvizsgálók, mozdonyvezetők, pályamunkások, buszvezetők – nem kell leépítéstől tartaniuk, épp ellenkezőleg: ezekben az állásokban a munkaerőhiány régóta súlyos gond. Bővebben ->