Kommentek

 

tegnaputan, 2019. július 22., hétfő 17:41

@matyi2010: Szerencsétlen azt hiszi, hogy a külföldön gyártott autóalkatrészek értékét beleszámolják a hazai GDP-be. Ezért irkál baromságokat.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

matyi2010, 2019. július 22., hétfő 14:51

rigolya, 2019. július 22., hétfő 14:21
Tudom bennem a hiba, de ennek se találok több értelmét mint az előző hozzászólásának.

Legyen szíves annak elmagyarázása mellett, hogy "egy Magyarországon előállított autónak alacsony a magyar hozzáadott-értéke, kicsit eltér attól, hogy az egész autóipari ágazatnak mekkora a GDP-beli részesedése." szíveskedjen elmagyarázni, milyen a "német autóipar foglalkoztatási helyzete"?
Melyek az aktuális " német autóipari változások" ?
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

rigolya, 2019. július 22., hétfő 14:21

@matyi2010: "Ebben nyilván közrejátszik a "félnek a munkanélküliségtől" kb a 3% csökkenés 5%-ában, azaz 0,15%..."

Még nem olvasott a német autóipari változásokról?
Vagy a német autóipar foglalkoztatási helyzetéről?
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

matyi2010, 2019. július 22., hétfő 13:14

antitroll, 2019.07.22 12:58
Tisztázzunk néhány alapvető dolgot: a libsi "nem vesznek autót" azt jelenti, hogy néhány százalékkal csökken Európában (június 8%, 2019 H1 3%) az autóvásárlók száma. Ebben nyilván közrejátszik a "félnek a munkanélküliségtől" kb a 3% csökkenés 5%-ában, azaz 0,15%...A "félnek a hiteltől" sem Európában, sem Magyarországon nem értelmezhető... Amitől inkább félnek az környezetvédelem, a szigorított és még szigorítandó káros anyag kibocsájtási normák, ezek miatt is előretörő új technológiák, az hagyományos autók fokozott értékvesztése stb stb
Az általános bizonytalanságban szintén biztató, hogy a 4 magyar autógyárból az Audi/VW, a BMW és a Daimler is az ÁTLAGTÓL jobban áll az új technológiák bevezetésében.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

antitroll, 2019. július 22., hétfő 12:58

@matyi2010:
"az elektromos autózásra átállásban Magyarország a világon az első 10-15 ország közt van, ezt a nemzetközi sajtó elismeri."
Itt azért súlyos tévedésben vagy!
Nem azzal, hogy akárhányadikok lennénk akármelyik listán, hanem az érveléseddel!
Nem azért kerül az autóipar válságba, mert nem tudnak tankolni az autótulajdonosok és nem használják az autót, hanem azért, mert NEM VESZNEK autót. Félnek a hiteltől, félnek a munkanélküliségtől... stb... A zemberek válságban jellemzően elhalasztják a nélkülözhető beruházásaikat. Az autócsere jellemzően ilyen beruházás.
Ebből az következik, hogy gyárthatsz Te atommeghajtású járgányt, abból sem igazán jövünk ki jól.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

matyi2010, 2019. július 22., hétfő 12:32

rigolya, 2019.07.22 12:14
Nocsak, egy libsi mindentudó. Elmagyarázná, nekünk tudatlanoknak, mégis miben tér el?
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

rigolya, 2019. július 22., hétfő 12:14

@matyi2010: khm...

Az, hogy egy Magyarországon előállított autónak alacsony a magyar hozzáadott-értéke, kicsit eltér attól, hogy az egész autóipari ágazatnak mekkora a GDP-beli részesedése.

De látom, logikailag ezt nem tudta követni.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

matyi2010, 2019. július 22., hétfő 10:51

"Ahhoz képest, hogy milyen kis részért felel a foglalkoztatásból az autóipar, túl nagy a súlya az ipari termelésben" - na mi van, eddig pont az ellenkezőjét szajkózta a libsi sajtó, hogy túl "alacsony a hozzáadott érték" az autóiparban...
Suppánnak teljesen igaza van - az elektromos autózásra átállásban Magyarország a világon az első 10-15 ország közt van, ezt a nemzetközi sajtó elismeri.
Csak a laposföld hívők nem...
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

lordofearth, 2019. július 22., hétfő 10:14

Elektromos autózás meg fog oldani mindent. Hülye barom, ekkora marhaságot nem olvastam még - pont az ellenkezője fog történni, de mindek is magyarázzam, hiszen hatástanulmányok nem készültek ebben az ügyben, csak az üzleti tervek készülnek szép számokkal hetente. A madzagos autóknak nincs jövőjük.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

lordofearth, 2019. július 22., hétfő 10:11

Detroit szelleme kísért, hamarosan lecsap Magyarországra is. Orbán olyan segghülye mindenhez, hogy ne csodálkozzunk - be fog következni.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

Fricibacsi3, 2019. július 22., hétfő 9:32

Megjósolták az államcsődöt is IMF hitel nélkül.
Már 8 éve várják
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

namana, 2019. július 22., hétfő 8:54

Ez egy gazdasági újság és totál ellenkezőjét írja a valóságnak
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html