A FAKE NEWS tipikus, tankönyvi példáját alkotta meg Komócsin úr. (Milyen érdekes, csak nem a hírhedt kommunista Komócsin -klán leszármazottja?) Miről is szól a hangzatos cím? Tetszenek ugyanis arról egyetlen szót olvasni, mennyivel, milyen mértékben drágul az autópálya(matrica)? Meg mit számolt el a kormány? A példaként említett M6 autópályáról pedig csak annyit, hogy többen emlékszünk arra, amikor a kivitelező osztrák cégtől néhányszáz milliócska visszacsorgott az SZDSZ-alapítványhoz, Kuncze mester alig győzött magyarázkodni....Aztán az megvan mindenkinek, hogy amikor 98 után egy tv-vitában a nagyon objektiív vitapartnerek megkérdezték Borókay Gábor korábbi kormányszóvivőt, hogy az 1,5 milliárd forint/km autópálya építési költségből mennyit lopott el a FIDESZ-kormány, ő szelíden csak annyit válaszolt, hogy ebbe nem volt beavatva, viszont most a 2,6 milliárd forint/km-ből amit az M6-ra fizetnek (értsd: a MASZOP/SZADESZ-kormány) vajon mennyi jut vissza a pártkasszá(k)ba.......
Ilyet is csak a magyarokkal lehet megtenni, hogy évtizedekre előre ellopják a pénzt! Gyurcsány/Bajnai és a balos kormányok ebben valóban zseniálisak voltak.
A liberálnácik mérges gázai ezek a PPP projektek, és a koncessziós jogok, amelyekkel gázkamrává akarták tenni Magyarországot!
@Norbertifor: Ne legyél már ennyire "khm, érdekes"!
Inkább nézz utána, hogyan és mikor épültek a KKK-s autópályák, aztán rájössz, hogy ki és mit lophatott el (mennyiért vehették meg őket), hogy ilyen barom szerződéseket kötött.
Ki számára ismeretlen ok? Az ország nagy része tudja, hogy nem elszámolta hanem ellopta a hiányzó részt. Remélem idén még sikerül bővíteni a Felcsúti kisvasútat, esetleg a Balaton vagy Tokaj maradékat megvenni!
Sorathul, 2020. december 2., szerda 7:27
1,5 milliárd/km, 2,6 milliárd/km... kezdő számok
M2-es is 2,1 milliárd/km-es költségen ment most tudtommal, és az M35?
Utóbbi időben már lassan a gyorsforgalmit is drágábban építik, nem? Lásd 47-est közel 1,9milliárd/km