Kommentek

tulajdonos: kukac@kukac.eu, létrehozva: 2018. november 19., hétfő 10:08
 

Panzerkraftwagen_Drei, 2018. november 19., hétfő 17:56

Helyes. Aki vonatozni akar, menjen a felcsuti kisvasútra.

Ha ha ha ha ha
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

acdc, 2018. november 19., hétfő 17:44

Az egri és gyöngyösi szárnyvnal is tök fölösleges. Óránként,félóránként mennek a buszok Pestre,Miskolcra.
Az Alföldön közlekedő tök üresen közlekedő BZMOT-ok pedig több tízezer liter gázolajat pöfögnek el évente a semmiért.
Ímmel-ámmal van teherszállítás a fővönalakon(szén,acél,cement, vegyipari áruk) de a személyforgalom egy nagy büdös ráfizetés.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

matyi2010, 2018. november 19., hétfő 17:35

Utilsman, 2018.11.19 13:08
" a szárnyvonal igen fontos lenne, mert sokan járnak be ingázni Nyíregyházára nap, mint nap. A busz nem elegendő erre,"
Butaság. A kutya se jár ezen a vonalon vonattal.
Mátészalka -Nyíregyháza vonattal menetrend szerint 1 óra 40 perc, de mindig késik. +mindkét városban juss el a pályaudvarra. Legjobb esetben is 2 óra. Baromi nagy ráfordítással le lehetne faragni 1 óra 20-30 percre.
Busszal 1 óra 10 perc és mindkét városban több helyen megáll, egyszerűbb elérni. Jóval kisebb ráfordítással le lehetne vinni 1 órára a menetidőt, hibrid, a városhatárnál elektromos üzemre kapcsoló buszokkal.
Autóval 45-55 perc...A MÁV-ra elpazarolt százmilliárdokból lehetne támogatni az e-autózást...
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

europeer, 2018. november 19., hétfő 14:57

Orbán többek között azt is hazudta a 2010-es kampányban, hogy megnyitják a Gyurcsány által bezárt vasútvonalakat.
Röhej ez az ország. Szánalmasan röhej.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

Utilsman, 2018. november 19., hétfő 13:11

Ezt mindkét politikai oldal elcseszte, itt már csak egy teljes vonal rekonstrukció kellene. Ja és jó lenne, ha Pestről ide ledobált dízeleket kidobálnák, mert egymás után robbanak le. Helyette jó lenne vagy normális új/ használt Siemens vagy Stadler dízelmozdony vagy építsék ki a felsővezetékeket és legyen villanyvasút! Ne szívassák már folyton az egyik legszegényebb megyét az országban. Köszönöm!
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

Utilsman, 2018. november 19., hétfő 13:08

Hát én nem tudom. Ez már a 90-es évek elején mikor gyerek voltam akkor is xar volt. Már akkor könyörgött Nyírbátor-Mátészalka-Csenger önkormányzata, hogy minél hamarabb újítsák fel, mert az 50'-es évek végén volt nagy rekonstrukció azóta csak kisebb javítások voltak. A kis BZMOT-ok kinézete és belső állaga egy köpedelem, teli volt folyamatosan tesókkal. Ráadásul már akkor is csak max. 50-60km/h-val tudott menni. Pedig a szárnyvonal igen fontos lenne, mert sokan járnak be ingázni Nyíregyházára nap, mint nap. A busz nem elegendő erre, már akkor is -de ahogy hallom azóta rosszabb a helyzet - heringparti volt és tülekedés a beszállásánál. Nem fértek fel elegen. Délelőtt jött 2-3 busz, majd ugyanez jött vissza du. nincs is más alternatíva mint az autó.
Ennek köszönhetően Nyíregyháza közlekedése reggelente ugyanúgy beáll 9-i, mint Budapest.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

frikazojd, 2018. november 19., hétfő 11:36

Hopp, 2 szoci projekt egy napon? Mármint ez a szárnyvonal- meg a magyartalanidőkben említett kórházbezárások.

Hát erre most mit lehet mondani :)
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

matyi2010, 2018. november 19., hétfő 11:01

Ezen a két vasútvonalon az mszp kormány felfüggesztette a személyszállítást, hülyeség volt visszaindítani.
Ettől egy de inkább két nagyságrenddel több vonalat kellene bezárni.
Maradjon a megyeszékhelyek közti intercity, de mindenütt felújított pályán minimum 130 de inkább 160-as sebességgel.
Meg maradjanak a nagyvárosok elővárosi vonalai.
Az összes többi felesleges, a fenntartásukra elszórt százmilliárdokat útépítésre és komoly elektromos/hibrid autóbuszparkra kellene fordítani.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

Eastwater, 2018. november 19., hétfő 11:00

Jelen rezsim hangadói 2010 előtt mintha másként vélekedtek volna vasútvonalak bezárását illetően
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

megalodon, 2018. november 19., hétfő 10:56

Ez a használt sines dolog is arra bizonyiték, hogy fulrra hülyék a döntéshozók

1 km sínpár anyagköltsége kb 30 milla (800 USD/Tonna 65 kg/méternbyi sín)

Na most ezek felújítgatnak massziv milliárdokból és olyan gagyi sineket tesznek be ami pár évig még jó aztán vagy csere vagy tömegkatasztrófa vagy 50 km/órás sebességkorlátozás..

Tehát direkt tesznek be szart hogy minden évben újabb miliárdokért lehessen tákolgatni a sineket ahelyett hogy 160 km /órával mehetnének a vonatok vagy újabb 50 évre alacsony költségből lehessen fenntartani a vonalakat.

Le kéne cserélgetni a vezetőséget lassacskán mert nagyon beteges a gondolkodásmódjuk!!!!!!!!!!
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

acdc, 2018. november 19., hétfő 10:11

A Miskolc -BP vonalon kocsinként 2 ember utazik, csak úgy szólok, igaz gazdag ország vagyunk. Sőt a kínai tornacipőt is 130-al fogjuk utaztatni Szerbiából.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

kukac@kukac.eu, 2018. november 19., hétfő 10:08

"a MÁV-Start vezetője számos további mellékvonalakat bezárásét tervezi." Szép magyar mondat egy megélhetési újságírástudatlantól. Gratulálok, kedves Szabó Dániel, szép volt, csak így tovább!!!
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html