Kommentek

tulajdonos: megfigyelt, létrehozva: 2016. június 25., szombat 17:59
 

foldnyuzo, 2016. június 27., hétfő 22:13

@megfigyelt:
"A gengszterek világával azonosítani az egész országot- világot, nem helyes, mert nem igaz!"
Így jó lesz? A gengszterek világával azonosítani az egész országot, nem helyes, mert nem igaz!
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

megfigyelt, 2016. június 27., hétfő 12:24

@Rodent: Közel 2 millió kilométert vezettem ,most ülök a 14 -ik autómba ebből 7 új Lada volt összesen mintegy 500 000 kilométert tettem meg velük, de nem volt annyi problémám mint egy uj Audi 4-es-el amit 120 000 km -nél adtam le.Nem lehet egyértelműen minősíteni egy gépkocsi használatról a márkákat. Nekem a Ladák nem voltak rosszak csak a klíma hiányzott belőlük, természetesen az általam használtak közül az 1990 -től használt 5 tipus közül a Wolsvagenek voltak a legmegbízhatóak.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

megfigyelt, 2016. június 27., hétfő 12:13

@foldnyuzo: Kedvesem ,hol hasonlítottam az ""EGÉSZ ORSZÁGOT -VILÁGOT ??
Én csak a kormányon lévő CSÜRHÉKKEL foglalkoztam.
Nagyon tájékozatlannak kellene lennem ,hogy nem látnám a jelenlegi CSÜRHE egykulcsos adójának a hatását ,vagy az 1%-os személyi jövedelem adó csökkentés eredményét ami 45 fő minimálbéresnek nem jelent annyi havi nettó többletet mint a POLT Péter feleségének egyedűl.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

Ezt-neked, 2016. június 27., hétfő 10:39

@laci_52: "Az i40-es az nem Kia, hanem Hyundai, de tényleg nagyon jó autó."

Igazad van, de írhattam volna KIA Sorento-t is, a lényeg abban a fejlődésben van, amit a Dél Koreaiak röpke 10-15 év alatt produkálni tudtak!:)))
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

Rodent, 2016. június 27., hétfő 10:39

@laci_52: i30 -ashoz volt szerencsem, par hetig vezettem... soha tobbet. Azota korultekintobb vagyok a berautokkal kapcsolatban. Legutobb egy Santa Fe XL -t bereltunk 3 hetig, gondoltam az eleg nagy lesz es kenyelmes, de azt hiszem az volt az utolso, hogy koreai vacakkal kinlodjak. Eddig a Charger volt talan a legjobb berautonk, azt elmeny volt vezetni.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

Rodent, 2016. június 27., hétfő 10:35

@Ezt-neked: Trabantbol es varjubol is eleg sok volt anno az utakon, de ez nem jelenti azt, hogy jo autok voltak. Emlekszem amikor Skoda 120L -ben utaztunk nyaron... nem volt nagy elmeny :D ( szerencsere nekunk nem volt )

A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

laci_52, 2016. június 27., hétfő 10:26

@Ezt-neked: Az i40-es az nem Kia, hanem Hyundai, de tényleg nagyon jó autó.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

Ezt-neked, 2016. június 27., hétfő 10:17

@Rodent: "Oszinten szolva Videoton Tv -t elobb vennek mint Kia autot :)"

Az lehet, hogy te nem vennél KIA-t, de én az utakon azért elég sokat látok, és szerintem egy i40-es azért már eléggé rendben van!:)))
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

Rodent, 2016. június 27., hétfő 10:08

@Ezt-neked: Oszinten szolva Videoton Tv -t elobb vennek mint Kia autot :)

Amugy a pelda jo, biztos ott is volt sok okos, aki azert eroskodott, hogy ne gyartsanak autot, mert ugysem ertenek hozza, hisz korabban csak kerekparokat gyartottak :)
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

Ezt-neked, 2016. június 27., hétfő 10:04

@Abbe: "@foldnyuzo: " Szóval Dél-Korea? Volt Videoton tv is is meg Samsung is. Soha nem voltak egy súlycsoportban: "

A felhozott Dél Koreai példa, nem igazán a Samsung, vagy az LG viszonylatában érdekes, bár az is lehetne példa a fejlődésre, de szerintem sokkal érdekesebb a KIA autók fejlődése! 15 évvel ezelőtt, halott valaki a KIA autókról?
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

foldnyuzo, 2016. június 27., hétfő 9:49

@megfigyelt:
Sok korrupt politikus van, meg agyament sok pénzbe kerülő haszontalan ötletek.
A gengszterek világával azonosítani az egész országot- világot, nem helyes, mert nem igaz!
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

foldnyuzo, 2016. június 27., hétfő 9:45

@rigolya:
Halvány fogalmam sincs mire akarsz kilyukadni!
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

rigolya, 2016. június 27., hétfő 9:37

@foldnyuzo: Kissé eltévelyedett maga az utóbbi 1 hétben!

5 éve a MOL és Rába gyártásáért voltunk lelkesek!
3 éve a közmunkát toljuk!
Már átadtuk az állandó pénznyelő felcsúti kisvasútborzalmat is!

Most a magyar buszgyártásért lelkesedünk, külföldi buszok vétele mellett...

Mikor fog olyan dologért lelkesedni, ami picit összeszedettebbnek néz ki, mint
egy 3 éves infantilis impulzusvásárlása?!
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

megfigyelt, 2016. június 27., hétfő 9:10

@foldnyuzo: Valószínű azért van lényeges különbség a megítélésekben mert én már a Rákosi korban is tevékenykedtem ,rendkívül tájékozott szüleimtől ismertem az akkori politikusok visszaéléseit is ,azok sehol nem voltak a jelenlegi kormányon lévő GENGSZTEREKHEZ. Nagyon tévedsz ,ha nem látod azt a vérlázító szemétséget amit a jelenlegi kormány művel. Felhívták a figyelmed a GRIPPEN ügyre, Mi a véleményed miért nem plankolták fel 2002-ben a pénzszóró Medgyessy levegőbe tankolhatóság szerződés módosítását. ???
Öcskös miért van az hogy Simicska mindent vitt a közbeszerzésekben amielőtt nem minősítette a volt szoba társát, azóta elfelejtett pályázatokat készítetni.
Aki ennyire tájékozatlan azt nem szabad komolyan venni.
A szabadrablást a jelenlegi kormány törvényesítette a SZOCIK korábbi támogatásával.
2004-ben a közbeszerzést úgy javasolta módosítani az akkori ellenzéki párt vezetője ,hogy a kartelleésnél ne a cég legyen büntethető hanem az cégvezető és a kartelozásban résztvevő személy legyen végrehajtandó börtönnel büntethető. Az akkori kormánypárt a FIDESSZEL közösen lesöpörte a javaslatot. Ugye elhiszed, hogy az 1989 előtti időben a 19 elsőtitkár nem jutott egy év alatt annyi mutyis állami pénzhez mint most Mészáros és Wajna egy hónap alatt.
Tájékozódj a szomorú valóságról.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

foldnyuzo, 2016. június 27., hétfő 8:53

@Rodent:
Semmilyen példa nem jó, sorolhatnám azokat az ismert nyugati és világmárkákat amelyek már nincsenek. Kell a magyar buszgyártás?
Nekem mint mondtam az az igyekezet nem tetszik valahogy, amit a buszgyártók tesznek, ahol szó nem esik a versenyképes tesztekről, referenciákról, sokkal több arról hogy kell a magyar buszgyártás. Bizonyára a tulajdonosok nem akarják elveszíteni a pénzüket.
Értem ezt is, de kérdezem hogyan jutott eszükbe buszt gyártani, egy olyan valamit amelybe mint személyszállító eszközbe csak az élenjáró technikát szabad beépíteni, biztonsági és kényelmi berendezésekkel ellátni. Azonkívül munkahely is, ahol napi több órán kell a legkisebb károsodás veszélye mellett évtizedekig dolgozni.
Véleményem szerint lehet buszt venni elég nagy a kínálat. Ha erre tévedne egy komoly társaság és itt akarna gyártani annak van teteje, hozza a piacát és a magyar munkát eladja hetedhét országban. A mai világ annyira nemzetközi, hogy a tulajdonos nemzetisége az ami egyáltalán nem számít. Azt is tudom, hogy a magyar közgondolkodás még a 100 évvel ezelőtti szinten sem állt hanem majdhogynem reformkori.
Ideje lenne felébresztésnek!
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

Abbe, 2016. június 27., hétfő 8:17

@foldnyuzo: " Szóval Dél-Korea? Volt Videoton tv is is meg Samsung is. Soha nem voltak egy súlycsoportban: "

Való igaz! Az ok igazán egyszerű. A Samsung olyan anyagokból gyártott berendezéseket amiből kell....Mi itthon abból a kevésből, ami jutott.
Kezdőként dolgoztam a Videotonban. Mindenki, aki a fejlesztésen dolgozott tökéletesen tisztában volt vele, hogy az itt gyártott készülék mindennek nevezhető, csak modern eszköznek nem. Akkor az volt a szempont, hogy minél több embernek lehessen elfogadható árú készüléke, más nem igen számított...

A buszgyártás ugyan ilyen cipőben járt. Az igénytelen, csere alapú KGST piacra tökéletesen megfelelt. Végül is ülni lehetett benne, az eső nem esett be, az, hogy mennyit fogyaszt és milyen környezeti károkat okoz a kutyát sem érdekelte. Mivel így is eladhatónak tűnt, kialakult az a szemlélet, hogy értünk mi ehhez....Aztán a valódi versenyhelyzetben kiderült, hogy nem igazán.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

Rodent, 2016. június 27., hétfő 7:57

@foldnyuzo: Teljesen mindegy, hogy egy ceg korabban mivel foglalkozott. Vagy szerinted a Lamborghini -nek peldaul a mai napig csak traktort szabadna gyartania?
De ott van a Nokian, akik abroncsokat gyartottak, aztan a mobiltelefonok piacvezeto cege lett ( es maig is az lenne, ha szar oprendszer helyett anno az Androidot valasztjak ).

Ikarusz, Videoton, Orion... regen valoban szarok voltak, de kello tokevel, komoly atalakitasok utan eros, piacvezeto cegek lehetnenek. Lehet, hogy mondjuk a koreai TV-kkel nem tudnak felvenni a versenyt, ahogy ezeknel komolyabb cegeknek sem sikerult, de nem csak TV -t gyartottak ezek a cegek. Peldaul siman lehetne a Samsung TV -d mellett egy jofele Orion hangfalpar, soundbar vagy 5.1 -es rendszer. A Yamaha erosito helyett is vehetnel peldaul Orion erositot.
Buszokkal ugyan ez a helyzet. Mar 10-15 evvel ezelott el kellett volna kezdeni feleleszteni a hazai busz es villamosgyartast, nem Hanoveri hasznaltat importalni. Ennyi ido alatt lecserelhettek volna az osszes ocska regi roncsot es olyan fejleszteseket hajthattak volna vegre, amivel a kornyezo piacokon is siman felvehetnek a versenyt. nem szegyen mondjuk a villamosba Raba futomu melle Siemens motorokat rakni. Nem kell mindent Mo -on gyartani, de erdemes lenne a nagyjat es helyben vegezni a teljes osszeszerelest. Lehet, hogy peldaul a vasmu sem omlott volna ossze es a kozmunka helyett is lenne rendes melo. Ha peldaul 15 eve elkezdik, abbol 5 ev utan mar latszik, hogy erdemes arra alapozni es sok fiatal ezt latva mondjuk olyan szakmat valaszt, amivel a hazai busz-villamos gyartoknal elhelyezkedhet.

Ehelyett stadionok, lopas, mutyi.... es csodalkoznak, hogy megreccsen a gazdasag ha par honapig nem erkezik EU-s tamogatas.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

foldnyuzo, 2016. június 27., hétfő 7:09

@rigolya:
Miért ez a nagy lelkesedés a buszokért? Jobban állt nekik az eke, annak valóban volt hagyománya. Nézz csak utána! talán nem volt elég elegáns?
Dél-Korea? Ugyan már, hol van a magyar munkakultúra az távolkeletihez képest? Csakhogy a realitásoknál maradjunk!
Felejtsük el az Ikaruszt is, volt mert nem volt más, ócska zörgő kelet-európai otrombaság.
És ezen nosztalgiáztok, meg közpénzt ölnétek egy magánbállakozásba, elvégre a mások is kapnak mert magyarok miért ne kaphatna egy másik csapat is.
Szóval Dél-Korea? Volt Videoton tv is is meg Samsung is. Soha nem voltak egy súlycsoportban:
A magyarság legnagyobb ellensége a beképzeltség, a hagymázas gondolatok.
A valóság meg a 0:4! A vége mindig ez, de a magyar nem tanul.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

rigolya, 2016. június 27., hétfő 1:53

@foldnyuzo: "Dél-Korea versenyez, minőséggel árral szívós kitartó marketing munkával és nem csak Szöulba utazgatnak"

A chaebol-ok kőkemény állami támogatással, kőkemény vámvédelem mögött, először saját országuk piacára gyártottak xart.

Csak hogy a tényeknél maradjunk!
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

rigolya, 2016. június 27., hétfő 1:47

@Pegazus_a_borbarat: Bruhahahahahahahhahhaaaa!!!

Hogy a bibliai időkben mit csináltunk, az nem határozza meg, hogy ma mit teszünk!

A KGST-n belül cserélgettük a xart! De nem termeltünk olyat, amit el tudtunk volna adni 1995-ben!


Képesek lehetünk buszokat gyártani, de orbánia az M3 metrófelújításhoz is 150 lengyel gyártmányú buszt fog szolgáltatásban igénybe venni.
Kicsit drágábban, kicsit nem magyarként, de nekünk ez kell!

Kitörölheti a nemzethymaghyar pirospaprikás (hopp, már az is kínai import!) bogáncslevelével, ha már ilyen hígmélymagharr...

Bruhahahhahahhahhahahaaaaaaaaa!!!
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html