Kommentek

tulajdonos: na4, létrehozva: 2020. augusztus 20., csütörtök 9:02
 

V0LE, 2020. augusztus 21., péntek 3:22

Ez a cikk tipikus peldaja az olajlobbi erolkodesenek. Folyamatosan fizetnek kulonbozo cegeket, ujsagirokat, hogy valamilyen negativumot talaljanak az elektromos autok ellen, de mindegyiken latszik az erolkodes. Ez a cikk is tele van baromsagokkal.

"Az Allianz elemzése szerint az elektromos autók esetében jelenleg még kevésbé jellemzők a balesetek, hiszen egyelőre inkább rövidebb távokat tesznek meg vele."

A balesetek jellemzoen pont varosban tortennek, suru forgalomban, nem pedig az elhagyott sivatagokban ahol senki nem jar. Tobb eves statisztika alapjan az elektromos autok pedig megtett KM / baleset aranya sokkal jobb mint a benzineseknek, leginkabb a fejlett vezetestamogato rendszereknek koszonhetoen.

A javitasi koltseg is baromsag, mivel jellemzoen a kulso burok serul egy balesetben, annak semmi koze ahoz, hogy a motor benzines vagy elektromos.

"Az elektromos autókban használt lítium-ion akkumulátorok komplex védelemmel vannak ellátva, de még így is fennáll a gyulladás veszélye, ha megsérülnek, túltöltődnek vagy magas hőmérsékletnek vannak kitéve. "

Meg szerencse hogy a benzin teljesen biztonsagos ilyen estekben. Soha senki nem hallott meg kiegett / felrobbant benzines autokrol. Gratulalok az Allianz munkatarsainak.

"Ilyenek például a nagyfeszültségű akkumulátorok, amelyek semlegesítése, megsemmisítése komoly környezetszennyezési kockázatot vagy terhet jelent."

A tudatlan Allianz munkatarsaknak mindenkepp, valojaban az akkuk teljesitmenye romlik, akkor hazi energiatarolasra meg evekig hasznalhatok gond nelkul, jelenleg ugy nez ki hogy a modern akkuk legalabb 20 evet birnak, amikor hasznalhatatlanna valnak akkor pedig nagy reszuket ujrahasznositjak, ellentetben a koszos, olajos, zsiros benzines vagy dizel motorokkal, amik mennek a szemetbe es szepen szennyezik a foldet es ivovizet.

"A gyártóknak és a beszállítóknak gondoskodniuk kell az alkatrészek és nyersanyagok fenntartható beszerzéséről."

Meg szerencse hogy ez a belsoegesu motorknal nem fontos, ugye?

"Az akkumulátortechnológia nagy mennyiségű kobalt és lítium felhasználását teszi szükségessé - a jóslatok szerint a lítiumfelhasználás 2025-re megháromszorozódik, ugyanakkor ezen anyagok kiváltására is számos kutatás indult."

A litium semmilyen problemat vagy kulonosebb kornyezetterhelest nem jelent, a kobalt mennyiseget pedig jelentosen csokkentettek az elmult 10 evben, a kobaltmentes akkuk pedig par even belul megjelennek.

"Mindez maga után vonhatja a kiberbiztonsági kitettséget, rosszindulatú támadások, rendszerleállások, üzemzavarok és hibák formájában, melyre már a fejlett fedélzeti számítógépes és multimédia rendszerekkel felszerelt prémium gépjárművek esetében is sok példát látunk, elég csak a kulcsnélküli indítással rendelkező autók elleni járműlopási kísérletekre gondolnunk "

Ennek meg a szerzok szerint sincs koze az elektromos hajtashoz. Mellesleg az Allianz -osok nagyon jol tudjak belso statisztika alapjan, hogy a Tesla lopasok szama toredeke barmilyen egyeb markakhoz kepest, koszonhetoen a fejlett szoftvernek es az allando GPS nyomkovetesnek valamint a telefonos APP -nak.

Szoval az az egesz egy nagy bullshit amit osszehordtak, ujabb gyenge eroltetett probalkozas.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

Agar, 2020. augusztus 20., csütörtök 14:10

Szerintem be kéne vezetni, hogy csak 100km-en kívül legyen a lakott területeken kívül munkahely. Vidéken mindet meg kéne szünteti, vagy negyed árat fizetni a munkáért és ukránokat behozni.

Úgy jóval több közlekedés lenne és nagyobb dugó. Nem lenne az embereknek ideje gondolkodni, könnyebb lenne őket megveztni.

Így is a munkába járás pár hétre kiesése mekkora benzin használat csokkenést jeletett!
Mennyi km-t tesz meg az egységsugarú állampolgár, aki dolgozóba jár?

Túl keveset! És túl gyorsan! 6 óra munkába járás mellett lenne igazán egészséges a közlekedés. Tök mindegy elektromos, vagy sem. A benzines motor hatékonyságán sem kell növelni. Mazda... Ti is csak jót akartok a sok elektromos autó helyett... Nem túl jobboldali!

Még több munkába járást! Még kevesebb vidéki munkát! Még kevesebb fizetést! Még jobb oldalibb Magyarországot!
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

matura, 2020. augusztus 20., csütörtök 13:38

aztán a nehéz akksik hurcolása is sokba kerül, aztán, ha nem az összes aksi, csak pár megy tönkre, leáll az egész, aztán hasonlítsuk össze a ritka fék és a benzin előfordulási különbségét, aztán a rövid uttáv problémája,
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

BattMan, 2020. augusztus 20., csütörtök 13:22

100 évvel ezelőtt okay volt, ma már hülyeség az egész.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

BattMan, 2020. augusztus 20., csütörtök 13:22

100 évvel ezelőtt okay volt, ma már hülyeség az egész.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
 

na4, 2020. augusztus 20., csütörtök 9:02

Tökéletes diagnózis. És a sort lehetne még folytatni tovább.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html