Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Szinte alig van különbség a három diszkontlánc, az Aldi, a Lidl és a Penny - árai között - írja a G7, amely rendszeresen készít virtuális árkörképet. 

A lap szubjektív (statisztikailag nem reprezentatív) fogyasztói kosarában 42 termék szerepel. Március végén a szóban forgó termékekből 18-nak az ára mind a három boltláncban forintra megegyezik, további 7 termék ára pedig csak egészen minimális eltérést mutat, vagyis az ár szempontjából összesen 25 terméknél teljesen mindegy, hogy melyik boltban veszi meg a vásárló. 

A komplett kosár az Aldiban 16 281 forintba került, a Lidlben 16 001 forintba, a Penny Marketben 16 143 forintba, míg a Tescóban 17 ezer forint fölé ment az összeg. Vagyis a három diszkontlánc árai között mindössze 1,7 százalékos, 280 forintos volt az eltérés, ez pedig olyan kis összeg, ami egy heti nagybevásárlásnál nem nagyon vethető észre.