Idén bárki bekerülhet előadóként a Brain Barra - ez kell hozzá

Idén bárki bekerülhet előadóként a Brain Bar Talent Stage színpadára előadóként. Ehhez egy rövid, úgynevezett „elevator pitch” videót kell készítenie az érdeklődőknek, amelyben meggyőzik a zsűrit, hogy őket válasszák - közölte a Vodafone Magyarország.
Szabó Zsuzsanna, 2019. május 7. kedd, 21:10
Fotó: Shutterstock

Vodafone Magyarország - a Brain Barral együttműködve - elindítja az úgynevezett "Elevator pitch" nevű kezdeményezést, amelynek keretében a döntőbe jutó tíz fiatal tehetség a témában jártas, nagy szakmai tapasztalattal rendelkező vendégekkel és előadókkal oszthatja meg ötleteit a Brain Bar két napján, a külön erre a programra dedikált "Talent Stage"-en - adta hírül a telekommunikációs cég.

A Talent Stage színpadra bárki bekerülhet előadóként, a zsűri által legjobbnak ítélt pályázó pedig egy csúcsmobillal is gazdagodhat. Három fő témakörben lehet pályázni: a Digitális társadalom (a társadalomra hatást gyakorló technológiai újdonságok, mint például az új pénzügyi szolgáltatások vagy az okos közlekedés) a Társadalmi egyenlőség (a munkahelyi egyenlőség kérdése, vagy a digitális tudás fontosságának témaköre) és a Környezetvédelem (a klímaváltozás és az e-hulladék csökkentésének fontossága).

Pályázni egy rövid, magyar nyelvű videóval lehet, ami az úgynevezett elevator pitch műfaj, melynek lényege, hogy nagyon rövid idő alatt - akár egy közös liftezés során - kell az alanynak meggyőznie a hallgatótábort, ami az esetben egy szakértői zsűri lesz, akik a beérkező videókat értékelik. A pályázati felvételek elkészíthetők a Corvinus Egyetem Fővám téri főépületében lévő lift installációban május 13. és 16. között, vagy akár egy tetszőleges lifben is. A nevezési határidő május 16. - derül ki a Vodafone közleményéből.

A Brain Bart május 30-31-én ötödik alkalommal rendezik meg Budapesten. Idén a fesztivál vendége lesz többek közöt Jordan Peterson pszichológus, a 12 szabály az élethez c. bestseller szerzője, akinek tanácsait világszerte milliók követik. Maye Musk dietetikus és szupermodel, illetve Frank Cooper, a BlackRock globális marketingvezetője, a BuzzFeed, a Pepsi és a Def Jam lemezkiadó korábbi kreatív főnöke, valamint itt lesz a világszerte ismert adattudós, a MIT Media Lab professzora, Cesar Hidalgo is, aki a vállalatok és a nemzetek tanulási képességét kutatja.

HOZZÁSZÓLÁSOK