Tarlóssal is tárgyal az IMF

A fővárosi tömegközlekedésről, illetve annak finanszírozásáról egyeztetne a városházával a Nemzetközi Valutaalap – tudta meg a Magyar Hírlap.
NAPI, 2012. július 17. kedd, 08:47
Fotó: Napi.hu

A napilap információi szerint akár már a héten eldőlhet, hogyan akarja a kormány pótolni azt az összeget, amelyre a dugódíj jövő évi bevezetéséből számolhatott volna Budapest.

A parlamentben két hete azonban leszavazták az új adónemet, ami azért problémás, mert a 2009-ben a fővárosi közgyűlési kötelezettséget vállalt arra, hogy 2013 júliusáig bevezeti azt, cserébe a 4-es metró 180 milliárdos uniós támogatásáért.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

SzaszaG, 2012.07.17 11:13

TElán majd ha kész lesz a sikerprojekt 4-es metro, akkor vezessék be. Legalább akkora siker mint a völgyhíd és az alföldi alagutak. Nem ighazoható a beruházások megtérülése, feleslegesen kidobott ellopott pénz.
Vajon miért kell a dugódíj a 4-es metro mellé? Azért hátha így elegendő utas lesz és a megtérülési számítások igazolhatók legyenek. Egy villamos kellett volna a hetes busz vonalára közepes vagy ritka megállótávolságokal és kész. Vajon mennyivel lett volna hatékonyabb?
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html