Erre kaptak rá a CIB-ügyfelek

Januárban már a személyi kölcsön folyósítások 17 százaléka mobilapplikáción keresztül történt a CIB Banknál - adta hírül a pénzintézet.
Domokos László, 2018. február 24. szombat, 19:23

Gyorsan megkedvelték a mobiltelefonos applikáció segítségével igényelhető személyi kölcsönt a CIB Bank ügyfelei: a bevezetés óta eltelt bő fél év alatt több mint kétezer alkalommal folyamodtak okostelefonon a hitelért. Az év első hónapjában a személyi kölcsön folyósítások 17 százaléka már az új csatornán keresztül valósult meg.

A CIB Bank tapasztalatai szerint a mobilappon keresztül indított kérelmeknél az átlagos igényelt összeg valamivel alacsonyabb a fióki csatornánál megszokottnál, most 1,2 millió forint környékén mozog. Ezzel együtt az eddigi legkisebb és legnagyobb összegű igénylés - 300 ezer és ötmillió forint - megegyezik az ezen a csatornán igényelhető legkisebb és legnagyobb összeggel.

Így működik
A banknál számlát vezető ügyfelek személyre szóló ajánlatot kapnak a bank mobilalkalmazásában, és ha érdekli őket a lehetőség, néhány lépésben igényelhetnek személyi kölcsönt az ajánlatban szereplő összeg erejéig. A folyamaton végighaladva akár 7 perc alatt megtörténik az automatikus bírálat és az igényelt hitelösszeg folyósítása az ügyfél CIB Banknál vezetett bankszámlájára.

A CIB Bank - részben az online igénylési folyamatnak, részben pedig a tartósan alacsony kamatkörnyezetnek és a minimálbér idei növekedésének köszönhetően - 2018-ra is erős, 20 százalék körüli volumennövekedésre számít a személyi kölcsönök piacán, melyet ezt meghaladó mértékben kíván növekedni.

HOZZÁSZÓLÁSOK