Meglepő kommunikációra költ a kormány

Bár már nincs is Nemzeti Kereskedőház, a kommunikációra azért elköltenek pár tízmilliót – szúrta ki a 24.hu.
Dzindzisz Sztefan, 2018. október 9. kedd, 11:00
Fotó: Shutterstock

Nem kevesebb, mint 59,6 millió forintért vállalta a Balásy Gyula-féle New Land Media Kft. és a Lounge Design Szolgáltató Kft. a MNKH Magyar Nemzeti Kereskedőház Zrt. 2018-2019. évi grafikai tervezési, gyártási és online ügynökségi feladatait.

Az ügy érdekessége, hogy az MNKH lényegében tetszhalott állapotban van, hiszen amellett, hogy világszerte, több tucat országban bezárja a kereskedelmi kirendeltségeket, a nyáron arról szóltak a hírek, hogy a kereskedőház egybeolvad leányvállalatával, a Magyar Kereskedelem-fejlesztési és Promóciós Kft.-vel, a fúzióból pedig egy új társaság jön létre HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség Nonprofit Zrt. néven.

A 24.hu megkereste a Külgazdasági és Külügyminisztériumot - alá tartozott az MNKH - és magát a kereskedőházat is, hogy mi szükség volt a szerződésre, de választ nem kaptak a megkeresésükre.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

kanri, 2018.10.09 12:48

Ez épp olyan pénzmosoda mint a BP2024 volt azzal a tetves fürjessel az élén. Fityeszes lopkodás megint...de kit érdekel ez már?
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html