Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
Dabóczi Kálmán, a BKK Zrt. vezérigazgatója a huszonöt busz keddi bemutatóján elmondta, hogy szolgáltatásbeszerzésnek köszönhetően állnak forgalomba az új járművek. A szolgáltatási keretszerződés 8+2 évre számított becsült értéke mintegy hetvenmillió forint. Májustól több lépcsőben állnak forgalomba az új buszok, amelyek alapvetően Dél-Budán közlekednek majd - közölte.
Dabóczi Kálmán elmondta azt is, hogy a buszüzemeltetési közbeszerzési eljárás eredményeként a későbbiekben összesen hetvenöt ilyen busz áll majd forgalomba, és így a BKK vonalain közlekedő buszállomány mintegy 65 százaléka alacsonypadlós lesz.
Szeneczey Balázs főpolgármester-helyettes arról beszélt, hogy Budapesten jelenleg 1350 busz közlekedik. A főváros célja, hogy a buszok kényelmesek és pontosak legyenek. További cél az, hogy a budapesti tömegközlekedési eszközök vonzó alternatívát jelentsenek az autós közlekedéshez képest - tette hozzá.
A közreadott sajtóanyag szerint az új MAN Lion's City A21 buszok a VT-Arriva Kft. üzemeltetésében közlekednek majd. Az első buszok május elsején állnak forgalomba.
Az új buszok az EURO 6 környezetvédelmi kategóriába tartoznak, vagyis fokozottan környezetkímélők. A járműveket olyan biztonsági rendszerrel látták el, amely megakadályozza, hogy az utast vagy a táskáját, kabátját odacsukja a záródó ajtó.
Az új autóbusz-üzemeltetési rendszer lényege, hogy a szolgáltatást megrendelő BKK Zrt. - a BKV Zrt. mellett, pályáztatás úján - megbíz egy-egy vonal vagy vonalcsoport üzemeltetésével magántársaságokat is, amelyeknek ehhez biztosítaniuk kell a szükséges új és környezetkímélő járműveket
unorti, 2015.04.29 15:31
Nem volt versenyképes a méretnagyság , és az alkalmazott technológia miatt. Mivel a korszerű technológiák drágák, erre a szocializmusnak nem futotta. A gyártás folyamatosan épült le, a vége a csőd lett.
..ez így igaz is lehet ,de akkor miért nem volt jó hitel a privatizációhoz ,meg az új technikához ,hogy magyar kézben maradjon ??....mert a bankokat már az 92-93 -ban eladtuk ,90 %-ban külföldieknek !! .kinek lett volna érdeke egy erős-magyar -családi -vállalkozói réteg ???
..ez volt a komprádor -kollaboráns rendszerváltás !!