Egyfajta tehetségkutató versenyt indított a Tesco hazájában, az Egyesült Királyságban a TikTok-felhasználók körében - derül ki a Grocery Gazette kiskereskedelmi hírportál beszámolójából. A pénztár hangja  (voide of the checkout) névre keresztelt verseny arra biztatja a közösségi site kedvelőit, hogy váljanak a Tesco pénztárainak új hangjává.

Ez az első eset, hogy a Tesco mint komoly nagyvállalat arra vállalkozott, hogy a TikTok személyében egy nagyon fiatalos, nagyon pörgős internetes platformon próbálja promotálni magát. A verseny a #TescoVoiceOfCheckout ponton érhető el.

Úgy tűnik, sikerült felkelteni a TikTok-felhasználók érdeklődését: az áruházlánc oldala rövid idő alatt 83 ezer követőt vonzott és a posztot kilencszázezerszer nézték meg.

A Tesco-arc magyaráz

A videón, ami ismerteti a verseny feltételeit, egy elködösített arc mintegy a vállalat nevében elmondja, hogyan lehet bekapcsolódni a játékba, és tájékoztatja a nagyérdeműt, hogy a nyertes tízezer Clubcard-ponttal lesz gazdagabb.

Az arc egy sor kérdést tesz fel, amellyel tesztelni kívánják a résztvevők rátermettségét. Miért gondolod, hogy képes vagy megoldani a rád váró feladatot? Milyen hangot adsz, amikor leszkennelsz valamit? A válaszokból akarja  kideríteni a Tesco zsűrije, kik kommunikálnak a legvilágosabban, a leglelkesebben és a legviccesebben a résztvevők közül.