Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A koronavírus miatt kialakult helyzetben két fontos újdonság került az ÉletMentő applikációba, amelyet az ez év januári indulása óta több mint 450 ezren töltöttek már le és több mint 2500 segélyhívás érkezett ezen keresztül.

A hétfőn az ÉletMentő applikációban elérhetővé vált egyik opció a Koronavírus információ gomb, amely közvetlenül átvezeti a felhasználókat a magyar kormány hivatalos, koronavírussal kapcsolatos tájékoztató oldalára.

A másik hasznos újítás, hogy az applikáció úgynevezett push üzenetek vagy értesítések formájában el tudja küldeni a legfrissebb létfontosságú információkat azoknak, akik letöltötték az ÉletMentő alkalmazást. Ehhez feltétlenül szükséges, hogy a felhasználók az ÉletMentő applikáció letöltésekor engedélyezzék, hogy az alkalmazás értesítéseket küldjön. Aki már korábban letöltötte az appot, annak telefonja Beállítások menüjében két dolgot kell engedélyeznie az ÉletMentő applikációra vonatkozóan: a frissítések automatikus letöltését és az értesítéseket - olvasható a Vodafone közleményében.

A Vodafone Magyarországnál azon dolgozunk, hogy minden tőlünk telhető módon támogassuk Magyarországot a koronavírus miatt kialakult rendkívül nehéz helyzetben. Ebben az időszakban kiemelt fontosságú az információszerzés, így ebben is szerettük volna segíteni mind a hatóságokat, mind a lakosságot - mondta Budai J. Gergő. A Vodafone Magyarország vállalati kapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettese szerint ezért ösztönöznék arra a lakosságot, hogy ha még nem tették meg, töltsék le az ÉletMentő alkalmazást saját maguk és szeretteik telefonjára is.

Az ÉletMentő applikáció elsődleges célja az, hogy megkönnyítse a segélyhívást az által, hogy a mentők gyorsan, sok információhoz juthatnak - emelte ki Csató Gábor, az Országos Mentőszolgálat főigazgatója, aki azt is hozzátette, hogy a frissítés révén az alkalmazás olyan új funkciókkal bővül, melyek közvetve szintén az életmentést szolgálhatják.

Az ÉletMentő applikáció 2020 januárjában indult el a Vodafone Magyarország Alapítvány és az Országos Mentőszolgálat együttműködésében. Az alkalmazásban a felhasználó előre feltöltheti egészségügyi adatait, és ezek az adatok a segélyhíváskor azonnal megjelennek a diszpécser monitorján. Az alkalmazás helymeghatározó rendszere pedig abban segít, hogy akkor is gyorsan megtalálják a bajbajutottat, ha az például nem tud pontos címet mondani.