Sorran érkeznek a múlt évről szóló céged beszámolók, többek között az Aldi és a Penny eredményei is megjelentek. 

A több mint 220 üzletből álló hálózattal rendelkező Penny nettó árbevétele megközelítette a 322 milliárd forintot, ami 5 százalékos növekedésnek felel meg. A boltlánc adózott eredménye ugyanakkor csökkent: mégpedig 7 százalékkal közel 4,4 milliárd forintra. 

A 2020-ban még 300 milliárd alatti forgalmat bonyolító Aldi 2021-ban átlpte ezt a szintet. A 155 boltból álló hálózatot működtető cég nettó forgalma meghaladta a 315 milliárd forintot, ez pedig 8 százalékos többletet takar. A magyar Aldi adózott eredménye bőt 20 százalékkal csökkent, de így is meghaladta a 8,5 milliárd forintot. 

A harmadik diszkontlánc, a kiskereskedelmi láncok 2020-as ranglistájának élén álló Lidl nem a naptári évnek megfelelő üzleti évvel "dolgozik", így a cég eredményei csak 1-2 hónap múlva látnak napvilágot.