Klubkártyával megy neki a Tesco az Aldinak és a Lidlnek

A Tesco az Egyesült Királyságban hűségprogramot indít annak érdekében, hogy megtörje a német diszkontláncok előretörését - írja a Portfolio.
Szász Péter, 2019. október 29. kedd, 19:38
Fotó: Pixabay

Nagyon nehéz helyzetben vannak a meghatározó kiskereskedelmi láncok az Egyesült Királyságban, a Tesco, az Asda és a Morrisons folyamatosan veszít piaci részesedéséből a német diszkontláncokkal szemben - idézi a portál a Reuterst.

A Lidl és az Aldi erősödése a Tescót különösen érzékenyen érinti. A piacvezető kiskereskedelmi lánc piaci pozíciójának megerősítése érdekében még saját diszkontláncot is indított Jack's néven. A terv azonban nem jött be.

A Tesco a meghatározó kiskereskedelmi láncok közül elsőként indít útjára egy olyan hűségprogramot, amelynek köszönhetően jelentős összegeket takaríthatnak meg a vásárlóik havonta. Jövő péntektől mintegy 19 millió Clubcard-tulajdonosnak lesz lehetősége arra, hogy 7,99 fontos (durván 3045 forint) havidíjért kiváltsa a Clubcard Plust, amely többek között 10 százalékos kedvezményt biztosít számukra havi kétszer a szupermarketekben történő vásárláskor. Az elképzelések szerint a havi kétszeri vásárlás felső értékhatára 200 font (durván 76 200 forint) lesz, vagyis azok a vásárlók, akik ezt ki is használják, összesen 40 fontot (durván 15 240 forintot) takaríthatnak meg majd havonta.

A Clubcard Plus nem csak a havi kétszeri vásárlás során biztosít majd kedvezményeket a tulajdonosának, a Tesco sajátmárkás termékeiből és különböző szolgáltatások árából is kaphatnak majd engedményeket a vásárlók.
Nagyon nehéz helyzetben a Tesco

A piacvezető kiskereskedelmi vállalat részesedése a legfrissebb statisztikák szerint 27 százalékot tett ki, míg az Aldi és a Lidl együttes piaci részesedése mostanra meghaladta a 14 százalékot. Előbbi csökken, utóbbiaké folyamatosan nő.

HOZZÁSZÓLÁSOK